Sabtu, 03 November 2012

0 Aku Ada Kau Ada (2012) PPVRip 400MB


Jangan Lupa Tinggalkan Komentar Kalian Ya...!!!


Filem Aku Ada Kau Ada poster Aku Ada Kau Ada (2012) PPVRip 400MB      Aku Ada Kau Ada (2012) PPVRip 400MB
Tanggal Rilis : 2012
Genre: Comedy | Musical | Romance | Film Indonesia
Stars: -
Quality: PPVRip 400MB
Ringkasan Cerita Film Aku Ada Kau Ada (2012):
Nordin Ahmad (20) adalah pelajar tahun kedua yang teringin untuk dipandang “cool”. Masalahnya, setiap kali Nordin menjadi tumpuan, dia akan panik, mula batuk dan akhirnya muntah. Aziz pula, seorang pelajar poyo yang perasan popular, selalu menyakat Nordin.Aziz sangat sakit hati bila Nordin mendapat perhatian dari pelajar perempuan. Tina (20) adalah pelajar yang baru bertukar ke kolej Nordin untuk “99 Hari Senyum”, sebuah program khas untuk mengatasi sikap panas baran yang ditawarkan oleh Dr. Zida, kaunselor kolej.

Download di Jumbofiles melalui [Tinypaste]
Gabung File nya Dengan HJ-Split [Download HJ-Split]
Credit to original uploaders

Silahkan download dengan gratis Film Aku Ada Kau Ada (2012) PPVRip 400MB

0 komentar:

Posting Komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...